Munkakör: Adminisztratív munkatárs (4 órás munkaidő) pozícióba keresünk fogyatékossággal élő munkavállalót!
Munkavégzés helye: Debrecen
Feladatok:
- Dokumentumok kezelése, rendszerezése
- Adatok rögzítése és karbantartása az informatikai rendszerekben
- Beérkező és kimenő levelek adminisztrációja
- Egyéb irodai ügyintézés, támogató feladatok ellátása
Elvárások:
- Minimum középfokú végzettség
- Alapvető számítástechnikai ismeretek (MS Office, e-mail-kezelés)
- Precizitás, megbízhatóság
- Csapatban való együttműködés képessége
Amit kínálunk:
- Stabil munkahely egy barátságos környezetben
- Részmunkaidős foglalkoztatás (napi 4 óra)
- Versenyképes bérezés
- Betanítás és folyamatos szakmai támogatás
Előny:
- Korábbi adminisztratív tapasztalat
Jelentkezés módja: Amennyiben felkeltettük érdeklődését, kérjük, küldje el önéletrajzát a rehab@conshelp.hu e-mail címre. Kérdés esetén hívja a 06 70 555 1951 telefonszámot.
➡️ Vagy töltsd ki a jobb oldalon található űrlapot!
Jelentkezem az állásra
Akkreditált szolgáltatói nyilvántartási szám: 0049
Magán-munkaközvetítői nyilvántartási szám: HB/09-FOGL/005592-5/2023